Pəhrizdəsinizsə bu 5 qaydanı mütləq biləməlisiniz

Hər həftənin birinci günü biz qadınlar üçün pəhrizə başlama günüdür. Bəzilərimiz başlayarıq, bəzilərimiz isə bugün, sabah deyə-deyə çəki üstünə çəki alarıq. Uğurlu və düzgün pəhriz saxlamağınız üçün sizə bilməli olduğunuz 5 qayda haqqında ipucları veririk. Bu qaydalar sizin daha yaxşı çəki atmağınıza, əyləncəli pəhriz saxlamağınıza kömək edəcək.

1. 5 qrup qida ilə balanslı pəhriz olmalıdır. Bu, 5 qrup qidaya çörək, ət, süd-qatıq, meyvə-tərəvəz, yağ-şəkər aiddir. 

2. Pəhriz məhsulları mümkün olduğu qədər az olmalıdır. Çünki qidaları qarışdırmaq sizin zərərinizədir. 

3. Aşağı kalorili və ya tək qida qrupuna aid olan pəhrizlər metabolizmanı zəiflədir. Qısa zamanda çəti ata bilərsiniz amma sizə lazım olan kalorini pəhrizdən sonra da itirməyinizə kömək etməzlər. Belə pəhrizlər davam ediləsi pəhrizlər deyil. Əgər bir qrup qida ilə pəhriz saxlayırsınıza pəhrizdən kənar kiçik dilim tort yesəniz o sizin çəkinizə tez təsir edəcək. Eyni zamanda da orqanizminizdə qida çatışmazlığı baş verə bilər. 

4. Qidalanarkən yavaş-yavaş yeyin. Boşqabınızdakı qidaları həmişə 4 yerə bölün. Daha sonra sürətlə yesəniz belə, son hissədə həqiqətən də doyduğunuzu hiss edəcəksiniz. 

5. Bağırsaqlarınızın yaxşı işləməsi üçün bitki çaylarını pəhriz zamanı heç bir vəchlə qəbul etməyin. Çünki belə çaylar sizin bağırsaq floranızı poza bilər.